söndag 13 april 2008

Söndag: Vårvinter

En helt fantastisk helg har förflutit och jag har än en gång spenderat massor av sköna timmar tillsammans med hjärtevännen. Vi har ätit god mat efterföljt av mumsig fruktsallad, myst och sett på film, umgåtts med vänner, sovit, städat och bara haft det bra. Igår var jag iväg en sväng och simmade - underbart! Det är verkligen en njutningsfull motionsform. Är fortfarande lite less på tanter/gubbar som är ute och luftar baddräkten/sina gamla speedos. Undra hur många gånger jag varvade en tantilara... De motionssimmar knappast för att slimma kroppen utan för att få bada någon annanstans än hemma i badkaret :)

Nu byter jag vårvintern i Norrland mot vår i storstan. Vi ses på tisdag kväll! Träna hårt :)

Ser ni en svartklädd joggande tjej på Söder Mälarstrand som ser lite lätt förvirrad ut så är det bara jag!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

hahaha finns det nåt värre än de där gubbarna med stooooooooora ölmagen, mini speedos och massvis med äckligt hår på ryggen?? urk!!! de borde ha våtdräkt på sig!! minst!!!!!