måndag 21 april 2008

Måndag: Käppar i hjulet

Livet är ingen dans på rosor. Inte en dans i ett par träningsskor heller...
För att göra en lång story kort så var jag otroligt besviken efter cykelturen hem. Jag hade fått upp pulsen ordentligt i sista backen, laddade om fort som attan med andan i halsen då jag bytte om till riktiga träningskläder, värmde på ett compeed på blåsan och stack iväg. Tjugo meter senare strejkade hela vänsterfoten, vrålade av smärta och bad mig vända om. Besvikelsen var påtaglig då jag stapplade in genom dörren och slet av mig kläderna igen. Va faaaaaan! Haft uppladdning hela dagen, sett ut löparrundan, kollat väderprognosen och myst över något riktigt skönt att se fram emot. Yeah right...
Har bröd i ugnen och vitlökssmak i munnen. Ska ta en frukt och se något teveprogram innan jag duschar och somnar för natten. Sweet dreams!


4 kommentarer:

Sofy sa...

Näääääääj!!!!

Mia S sa...

Ahhhh...lider med dig! Har du fått blåsan av löparskorna eller?

Em Löfgren sa...

huu vilket läskigt skavsår! stackare!!

ja tyvärr komemr jag inte komma på campet.. jag har tyvärr ingen möjlighet för vi ska flytta hästarna den helgen.. jag hade tänkt att vi skulle flytta dem helgen efter men då ska jag konvent med jobbet så det går inte... FUCK!!!!!!

Nenny sa...

Usch din stackare... Hoppas det blir bättre snart! =)