tisdag 8 april 2008

Tisdag: En vecka senare...

-1 kg.

Matchen har varit igång sen förra tisdagen, det står 6-1 till mig och -1 kg på vågen.
Är nöjd och glad men kunde ha fått igång träningen lite bättre. Rom byggdes inte på en dag men
det är bara 24 dagar kvar till Blogger Boot Camp blev jag påmind om idag. Hjälpaligen och jag som är totalnovis på spinning :)

Håll tummarna för mig snälla ni, det är viktigt viktigt imorrn och jag måste vara skärpt!
Berättar mer när jag vet mer, men håll på mig snälla!!

3 kommentarer:

Sofy sa...

Jag håller alla tummar och tår!!! ( även om jag inte vet för vad!) Vilket resultat, minus ett. Det är ju kanon! Du är så duktig!

Jag bävar också för spinningen...ett pass på kanske 5 år och typ inga innan dess heller. Inte ens löparkonditionen har jag att stödja mig mot. Och så yoga som jag aldrig pysslat med. Pilates som var en evighet sen. Taebox som jag aldrig gjort...eller vattenbox ( men det har nog typ ingen av oss testat ) Var ska jag glänsa??? Styrkepasset??? Hm, nåja, där kommer jag i alla fall att fungera normalt. Ovanligt bra idé det här med blogger boot-camp, elle rvad säger du? Ha, ha... det ordnar sig säkert. Alla är vi barn i början och det är ju inte för att få en chans att visa hur grymma vi är som vi ses, eller hur!!??

Anonym sa...

Håller tummarna!! *Nyfiken*
Grattis till minuset!!

Stina sa...

1kg är mycket.. Grattis :)!!