söndag 20 april 2008

Söndag: Sista försöket

Fantastisk helg med fantastiska förutsättningar!! Det blev fjäll-luft direkt efter frukost igår med ca 2 timmars bilfärd på torra vägar. Vi möttes av en vacker sol, härligt blå himmel, packade väskor och en färdigställd skoter. Turen blev långt ner på sjön i en vik där vi slog läger för dagen, tände upp en eld och lutade oss tillbaka i solgasset. När klockan närmade sig 18 gav vi upp, åkte hem och tände grillen för en underbar middag med karré, ugnsgrönsaker/potatis, tsatsiki och rött vin.















Idag var solen gömd bakom moln så efter frukost spände vi på oss pjäxorna och gav oss ut över sjön igen. Skavsåren har torkat men blåsorna är fortfarande kvar. Som tur är har jag åkt in pjäxorna så jag fick inga men av skidturen. Den blev i alla fall 95 minuter lång och frisk, vinden bet skönt i kinderna och jag återvände hem till stan med ett brunare fejs än när jag kom.


















Nu får skidorna gå i idé för våren/sommaren/hösten och tas fram igen nästa vinter då träning inför Tjejvasan börjar...
Ska kika in hos er alla imorgon och lämna kommentarer, jag har blivit jättedålig på det!!

1 kommentar:

Tessan sa...

tjejvasan?! du är galen!! haha!

du verkar ha haft en jättemysig helg iaf!

kram!