lördag 8 november 2008

Lördag: Nu drar jag

Bilen går om sisådär två timmar. Vi tre (Pellsklingen vistas på annan ort denna helg) åker till Hälsingland och går på dop, jag har fått äran att vara fadder åt lilla pojken så det blir en extra speciell dag för mig. Har laddat med doppresenter och ska strax iväg och köpa ett kort.

Det är bebistider runt mig just nu, mina vänner ynglar av sig som bara den! Igår var jag och hälsade på älskade kusin Malin som fått en liten Novalie. Hon var bedårande söt, otroligt lik lillebror och luktade sådär gott som bara småbebisar gör.











Jag kan aldrig vara tyst, vilket syns på bilden :)

Helgens lördagkväll spenderar jag på ett tåg till Stockholm. Sofia lånar ut sin soffa och imorgon väntar konvent på Älvsjömässan. Just i skrivande stund funderar jag över hur många klädbyten som behövs (troligen två) och vilken slags energi jag ska ladda med mellan passen utan att få håll (lutar åt banan och en powerbar). Sista passet slopas tyvärr till förmån för en varm dusch i Aspudden och en god middag med familjen innan tåget tar mig tillbaka hem igen. Blixtvisit i Stockholm för ett gott syfte!

TREVLIG HELG!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Oj, vilken sötnos! :) Ha en kul helg nu!