söndag 30 november 2008

Söndag: Årets julbak och massa mys

Som alltid när jag Ida och Camilla träffas så blir det mys, massa tjejsnack, god mat och definitivt ingen stress trots att vi allt som oftast försöker klämma in många aktiviteter på få dagar. Ida har ju fått en förtjusande liten son, Einar, som också är mitt gudbarn och han var naturligtvis med oss i helgen!

I fredags lyssnade vi på julmusik, lagade tacos, åt tacos, satte igång en brasa och såg Idol i deras nyrenoverade gillestuga.

Einar var på ett strålande humör och ville vara med hela tiden när vi tjattrade!


I lördags var det tidig uppstigning vid 8-snåret. Vi åt en rejäl frukost, löste melodikrysset och satte igång med bullbaket. Camillas sambo Micke skrattade åt oss "tanter" som ägnade lördagsförmiddagen åt att lösa melodikryss! och baka!


Det blev även pepparkakskolor, mintchokladkolor och Rocky Road. Dessa samt två bullpåsar ligger nu i frysen.




Vi avslutade kvällen med gröt och Love Actually vid brasan i gillestugan. Imorse åkte vi in till mig där hjärtat hade dukat upp frukost som vi åt innan Ida och Einar åkte hem till sig i Uppland igen. Hoppas vi ses snart!!!
Träningen denna vecka har gått som smort. Tisdag, onsdag och fredagmorgon tuffade jag på det som numer heter Golds Gym. I fredags körde jag ett konditionspass med avslutade rygg, bröst och magövningar.
Imorgon åker jag till Skellefteå direkt efter jobbet och blir borta ända till onsdag kväll. Det ges ingen som helst tid för fysisk aktivitet då det är en jobbresa som innebär 12 timmars restid och fullspäckat program så jag laddar energidepåerna och hoppas på givande dagar!












1 kommentar:

Sofy sa...

MYYYSIGT!!!
Undrar om jag inte måste julbaka ikväll ändå?

Kram