onsdag 5 november 2008

Onsdag: The other day

Uttröttad av en relativt sömnlös natt med massor av konstiga drömmar pallrade jag mig iväg till gymmet 05:45 även imorse. Tankade bilen på vägen in, det väckte ögonen med lite frisk luft sådär på morgonen. Mer folk än vanligt hade kommit ur sängen och jag fick sällskap i gymmet så passet blev riktigt trevligt (och mycket svettigt)!

Total träningstid: 55 min
Cardio: 15 min cykel 4,5 km
Styrketräning: Rygg rodd i maskin 3*10 30 kg, rodd med skivstång 3*10 15 kg, ryggpress 3*10 35 kg, Bröst Bröstpress hantlar 2*10 6,5 kg, 1*10 7,5 kg, bröstflies 3*10 5 kg, tåhävningar 50 st

Har varit tokstel och stum i benen hela dagen efter gårdagens benpass. Tror det var ett bra uppvak av kroppen och jag njuter faktiskt av att det svider i musklerna för träningsvärk är den bästa värken. Känner av lite i bröstmusklerna men det är förmodligen för att jag är ringrostig.

Höstmiddag med tjejerna ikväll. Det bjöds på höstgryta och vin för de som ville, jag körde och drack vatten. Blev serverad en cheesecake från Leilas "A piece of cake" som var himmelsk....

Sovmorgon till 06:30 imorgon och frukost hemma, det blir mysigt!

Inga kommentarer: