onsdag 12 november 2008

Onsdag: Ut med aggressionerna bara!!

När jag var sjuk hade jag sjuk ångest över de uteblivna träningsdagarna. Jag älskar ju att träna och byta det mot en soffa flera veckor kan vem som helst räkna ut är långtråkigt och dötrist. När jag var på väg att bli frisk men fortfarande flåsade när jag gick uppför trappor var jag rädd att träningsmotivationen inte skulle vara densamma när jag väl blev frisk. Ingen fara!!
Jag är på topp nu! Mår jättebra, tränar bra, äter bra. I'm good!

Har laddat för kvällens pass precis hela dagen, jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar just den träningsformen jag utförde idag. På eftermiddagen blev det kesella och några droppar fun light strawberry, en timma innan träningen åt jag denna bar.

Jag körde box idag. Jisses vad man svettas när man boxas. Jisses vad man svettas av att hålla mitsarna när sparringpartnern boxas. Det är som sagt en underbar träningsform så nu är onsdagarna bokade för detta framöver!!

Total träningstid: 60 + 10 min
Pass: Box 60 min + 10 min cykel efteråt

När vi i slutet av passet fick frågan om vi var trötta svarade jag snabbt NEJ! för jag vet vad som brukar komma därefter. När vi fick frågan om vi ville fortsätta boxas och hoppa stretchingen svarade jag JA och fick lite sura blickar på mig haha. Men boxas är underbart och jag kände att jag hade mer att ge.

Nu börjar tröttheten i musklerna komma efter gårdagens bic/tric/axelpass och dagens boxpass, så jag ska förpassa mig till soffan och se Stardust.

Förresten, denna bok kom idag som kompensation för Best of the best-eventet. Thank you FM!



1 kommentar:

Em Löfgren sa...

tja tjejen!!! skrik nästa gång det är ett event så ska jag dyka upp =)