söndag 15 februari 2009

Hallelujah! It's a boy!! Har precis gråtit stora krokodiltårar av lycka, bästa och älskade Camilla & Micke fick i natt en välskapt liten Fabian. Väntan har varit lång men resultatet det finaste man kan få!


Jag firade bebisens födelse med ett skidpass på Sidsjön. Det var mulet när jag startade och soligt när jag avslutade, 12.4 km senare. Sidsjön är inte optimala stället att skidträna en helg då de flesta familjer söker sig dit men spåren är jättebra och naturen vacker så det är mitt favoritställe kan man säga.
Sweet sunday in the sun!



Trött men glad efter passet.
Lyckas alltid blöda näsblod när jag tränar.. mystiskt!



Vackra tulpaner väntade på mig
hemma efter gårdagens skidpass
.

Träning vecka 7

Måndag: 6,2 km längdträning 40 min
Tisdag: -
Onsdag: -
Torsdag: 3 km promenad 30 min
Fredag: -
Lördag: 10 km längdträning 70 min
Söndag: 12,4 km längdträning 80 min

Totalt
: 220 min (3 h 40 min)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket sammanträffande! Jag var också i sidsjön i söndags, men grillade korv för hela slanten i abborrviken. Det var mysigt det med! :) Låter som du tränar jättebra inför vasan!