måndag 2 februari 2009

Måndag: Veckan som gick

Måndagmorgon och jag var helt allena. Kunde välja vilken konditionsmaskin jag ville, husera fritt bland alla fria vikter eller kasta mig över en maskin utan konkurrens. Jag var ensam på gymmet (förutom de två som jobbar i receptionen). Undra vad alla andra morgonpigga träningsmänniskor gjorde denna morgon? Tog sovmorgon? :)
Efter gårdagens systematiska planering av träningsschema hade jag ett bröst/ryggpass att rätta mig till imorse. Det var tungt, det var svettigt, det gav mycket. Jag skakade fortfarande när jag åt morgonfilen i personalmatsalen på jobbet. Ett kvitto på att jag tagit i!

Träning vecka 5
Måndag
: 3,5 km löpning 20 min + 35 min styrkepass ben/bröst
Tisdag: Vila
Onsdag: 3 km löpning + 25 min styrkepass biceps/triceps/axlar/rygg
Torsdag: 6,2 km längdträning 40 min
Fredag: 12 min CT + 30 min styrkepass ben
Lördag: Vila
Söndag: 70 min längdträning

Totalt: 255 min träning (4 timmar 25 minuter)

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

vilken bra vecka!

och du, det där med morgontränarna! det är lite komiskt. folk börjar nog få lagom distans till sina nyårslöften! ;) det kan vara anlendingen ;)