fredag 27 februari 2009

Snabb resumé av morgonens dyngsvettiga pass (än en gång):

16 minuter intervallpass löpband som uppvärmning, 2,3 km.
5 min crosstrainer - nivå 3. Benen trötta som as!
Ner under marknivå för bicepscurl 3*10 9 kg:s hantlar, axeldrag med skivstång 7,5 kg, baksida axlar (liggande) 3*10 4 kg:s hantlar, raka axellyft 3*10 2 kg:s hantlar.
Stretch! Mina ben är som stockar idag, nästintill omöjliga att böja. Svårt att gå uppför trappor men värre att gå ner. Det var längesen jag hade sån träningsvärk i benen men det
är hemskt välkommet!

Var till tandis imorse och de spolade rent under visdomstanden. Jag klämde nästan sönder mina egna händer... Nu känns det ok i munnen igen...

Idag är det fredag. Weeeeiiihoooo! Igår snöade det precis hela dagen, kom säkert 1 dm. Idag skiner solen från en klarblå himmel och jag njuter av utsikten från min fönsterplats.
Efter jobbet ska jag hem och ta hand om söta älsklingen som varit sjuk hela veckan. Kan hända att jag svänger förbi Tandoori och köper med mig indiskt till middag. Slurp!

Käk dag 5

Morgonpass på Gold's 50 min

07:50 Frukost 1 portion fiberhavregrynsgröt med russin/kanel, äppelmos och mjölk. 1 knäckis.

12:00 Lunch Gårdagens rester, rostbiff, skinka, potatissallad, massor av exotiska frukter, ½ glas cola.

15:00 Mellis 2 knäckis med ost, 1 kopp té

18:00 Middag Chicken Tikka Masala med ris och nanbröd, ½ papodam

20:30 Kvällssnacks Gurka och morotsstavar, fresh island dip och lite nötter

1 kommentar:

Sofy sa...

Erika! Nu kommer jag och skäller! Det är dags att öka bikterna!!! 2kg hantel är en pinsam pyttetjejvikt som ingen smart tjej tar i med tång (så länge det inte handlar om rehab!) ÖKA!!!

Kram