lördag 14 februari 2009

Lördag: Fortsatt nageltrång och blå naglar...

En ordentlig vinter har parkerat sig över Sundsvall och gjort livet ljusare för oss nordbor. Termometern har inte visat plusgrader på över tre veckor och snön ligger i stora drivor. Vintern är underbar och här med besked kan man säga.





Idag sken solen från en klarblå himmel. Det har den iofs gjort hela veckan men det är ju vid ledighet som jag har nöjet att njuta extra av den. Som idag. Fick sällis av Tessan ut till Timrå där vi tog ett mil-pass. Kände mig lätt illamående och störs fortfarande av blånaglar trots tejpade tår, men det är en bisak i sammanhanget.

Rundan var fin, trivsam och det var ett underbart väder att glädjas åt som sagt.



Jag har nu plockat tejpen från tårna och försöker få lite blodtillflöde för att det inte ska kännas så stramt. Imorrn blir ett nytt pass och jag

1 kommentar:

Anonym sa...

fina bilder! men måste erkänna att längdskidåkningen känns väääldigt långt borta just nu! men ni ska ju snart åka lopp och allt - det är väldigt roligt att följa på håll! jag har också blånagelsminnen från längdåkningen men jag har målat över det med rött nagellack...