torsdag 19 februari 2009

Jag började packa för en stund sen. Nyss slutade jag. Jag måste pausa mitt packande för att tänka efter vad jag verkligen måste ha med mig. Inget får glömmas, inget får lämnas åt slumpen. Ligger en vante kvar hemma blir det panik i lägret. *tänker tänker*
Underställsbrallor och underställströjor i dubbla upplagor, skidtights, lager2-tröja med fleece, soc-tröja, underställsstrumpor i dubbla upplagor, handskar och mössa likaså, jacka, pjäxor, skidor, stavar, halsduk, midjeväska... åsså lakan, handuk, neccesär, mjukisbrallor och varma sockar till lördagkvällens Melodifestivalmys.

...jag tror jag börjar bli lite nervös....

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Lycka till!!

Sofy sa...

Eller hur att det är svårt med klädvalet? Jag packade nog lite för mkt utifall att det är tio minus... å andra sidan kommer jag ha samma på benen om det är minus tio eller om det är minus 2, svårare på överkroppen tycker jag! Vi ses på lördag! Får ringa ikväll o göra upp nån taktik för att se varann innan, jag kommer inte ha mobilen på mig tror jag inte!

Mia S sa...

Packning är alltid lika nervöst! :-) Det kommer gå kanonbra för dig på lördag med alla dina skidmil i benen! :-)

Kör hårt!