lördag 28 februari 2009

Jag loggar in en solig lördagsmorgon och har fått en mindre utskällning/bra feedback av Sofy i kommentarerna ang min fjuttiga vikt på raka axelflies (2 kg). Imorrn är det jag som åker raka vägen till gymmet och kör ett kompletterande axelpass för att se vad axlarna pallar med. Jag vill inte vara pinsam och fjuttig! :)

För övrigt är det vilodag idag. Igår var jag så trött i hela kroppen efter veckans pass så en solig vinterpromenad är det enda jag ger mig på. Imorrn är jag tillbaka på banan igen, var så säkra!

Uppdate! Vacker vinterpromenad:












Käk dag 6
11:30 Brunch 1 portion fiberhavregrynsgröt med russin/linfrö/kanel, lingonsylt, mjölk, ½ glas jordgubb/apelsinjos (Brämhults), 1 kopp jordgubbsté, två knäckisar med munsökorv.

15:30 Mellis 1 banan

17:30 Middag Kräftstjärtar, avokado, citron, en brödskiva, ugnsbakade grönsaker/potatis, fläskfilégryta, 1 glas rött, en liten bit ananaspaj, 1 msk vaniljglass, en näve nötter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahah, jag kan inte göra annat än hålla med Fia. DU ÄR STARKARE ÄN SÅ!!! :) Förresten. Finns inte du på funbeat? Kram!

Anonym sa...

bra! Ibland behöver man en liten putt för att kmma ur sin bekvämlighteszon! =)

Sofy sa...

Sådärja!

Em Löfgren sa...

hörligt med lite pepping! ;) upp med vikterna! kom igen! 2 lg? mer än så pallar du! heja heja!

bra jobbat med maten förresten, läst igenom dina inlägg!

imorgon ska vi kolla resultaten =)