måndag 16 februari 2009

Jag är osäker på om eftermiddagens skidpass ska få vara veckans första och sista före Tjejvasan. Ska jag köra en träning till? Bör jag vila mina lemmar och leder, tår och vader (som grymtade illa i duschen och spänner..)? Jag har inte upplevt någon som helst träningsvärk efter mina pass. Helgen bjöd som bekant på 22,4 km skidåkning och jag glömde stretcha bägge dagarna men jag har ändå inte ont. Någonstans. Eller jo, jag ljög. Jag har ont i blå-tårna men de börjar domna efter ett tag när jag åker så de märks inte värst.
Hur skulle ni ha gjort?

1 kommentar:

Sofy sa...

Jag grundtränar vidare. Dvs, jag lugnjoggar halvkort och ska till gymet ikväll, ska lägga på hyfsat mkt men inte "stenhårt" för överkroppen, sen återstår löpning torsdag (gärna 15 km) och fredag morgon, typ 7 km. Sen är jag redo, eller så oredo som jag är!

Kram