fredag 22 augusti 2008

Fredag: Ångestframkallande tankar

Visst vore det fint att ha en kloningsmaskin ståendes i något skrymsle hemma? Som man kunde plocka fram och använda sig av vid sådana tillfället som tex. nu, när jag har två aktiviteter erbjudna till nästa helg och jag inte vill välja bort något?

Min teamledare ringde just. Det har blivit en ledig plats på eventet som hela företaget (alla anställda i Sverige) ska åka på. Därför ville han först kolla med mig om jag var intresserad att hänga med. Hjälp! Nästa helg ska jag ju springa Tjejmilen, bo på hotell med Therese och shoppa höstkläder... Tågbiljetter, hotell och anmälningsavgift är betalt och klart. Jag vill ju göra... bägge!
Fast innerst inne har jag redan bestämt mig. Det blir Stockholm. Det blir tjejmys, hotellhelg, shopping, promenader och en sjuhelvetes svettig Tjejmil. Just av den anledningen att det varit bokat sedan länge och inte går att avboka, varken sett till pengar, upplevelse eller med hänsyn till Therese. Jag kommer hinna vara med på event flera gånger om när jag börjar, eller hur?

....och nu har jag ring och meddelat att jag står över...

Har kommit in i morgonträningsrutinen nu; upp, i med linserna, på med träningskläderna, i med morgongröten åsså iväg!

Total träningstid: 60 min
Uppvärmning: 13 min cykel 3 km
Styrketräning: Biceps 3*10 2 st 6 kg:s hantlar, 3*10 skivstång 12 kg, Axlar 3*10 2 st 3 kg:s hantlar, 3*10 skivstång 10 kg, Triceps 3*10 22,5 kg, Situps variation 120 st, vibrationsplattan 20 sekunder test!

Nöjd och glad ska jag nu äta lunch och sen ut i skogen med Rufus. Han ska få springa av sig och jag ska promma bort träningsvärken i benen :)

Inga kommentarer: