onsdag 20 augusti 2008

Onsdag: Urladdning av svettporer

Jag har sovit jättebra och hårt inatt så jag var helt vimmelkantig när klockan slog halv åtta och benen skulle över sängkanten. En kvick gröttallrik och en påklädning senare var jag redo att ge mig i kast med gymmet återigen. Idag var det fler än jag som hade hittat dit, ändå har jag allt som oftast rummet med fria vikter helt för mig själv. Och städerskan förstås, som jag så fint lyckas tajma varje gång jag ska börja stryketräna.

Total träningstid: 60 min
Uppvärmning: 20 min löpning 3 km
Styrketräning: Benböj 3*10 skivstång 15 kg, 3*10 utfall, Ryggpress 3*10 15 kg, ryggresningar 3*10, Bröstpress 3*10*2 10 kg skivstång + 15 kg maskin, Situps variation 100 st

Svetten formligen sprutade idag, linnet var sjöblött och jag fick jobba hårt med att få av mig träningsbrallorna som fastnat hårt mot våt hud.

Nu blir det bullbak för hela slanten resten av eftermiddagen!

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Hon kanske tror att du är hemligt förälskad i henne... ;)

Tack för Gotlandstipsen!!! :D

Och bra tränat, visst är det härligt när svetten lackar?! :D

Kram!

Puma sa...

alltså, visst är det skumt: sover man för lite blir det inte bra, men sover man för tungt och länge blir det heller inte bra. hallå hur ska kroppen ha det liksom??

bra tränat förresten!!!

Anonym sa...

Ohh det låter som ett underbart träningspass! Inspirerande!

Bullbak.. mmm :)

Sofy sa...

yahooo! Gymbruden är tillbaka, fasen vad skoj!