onsdag 27 augusti 2008

Onsdag: It's raining cats and dogs

Riktigt piss-väder här idag med regn och tunga skyar. Ben/rygg/bröst står på schemat men jag vet ärligt inte om jag pallar att ta mig iväg till gymmet. Varför? Händerna är under all kritik, vaknade imorse och kände den oroväckande känslan av stelhet. Visst, antagligen åt jag något olämpligt igår eller så glömde jag helt enkelt att smörja mig innan sängdax. Vågar knappt tvätta händerna för det svider så rejält ont!

Har precis jobbat fram ett nytt träningsschema, träningen förra veckan och denna har varit en förlängning av det som jag hade i juni. Måste bara få tag i en träningsdagbok så jag kan skriva ner allt på ett vettigare sätt än som nu, i en jobbagenda med pyttesmå rader :)

Rastning av snabeldraken står härnäst på dagens aktivitet!



----------------------------------------------

Och när rastningen var klar så hämtade jag ut paket från Adlibris på ICA. Som lilla julafton här hemma nu, att läsa böcker är verkligen avkoppling big time för mig! Ser till att hinna läsa minst 30 minuter på kvällen innan jag somnar för att koppla av från dagen.

1 kommentar:

Sofy sa...

Nu har jag äntligen fixat länken till dig!

Åh vad kul med ny läsning, mysigt värre! Kram