torsdag 28 augusti 2008

Torsdag...fortfarande: Packad och glad

Jag avskyr att packa. När jag var yngre tyckte jag att halva nöjet med resandet var själva packandet. Oh no! Har man som jag bott mer eller mindre i kappsäck på helger, på lov, på semestrar osv så slutar packandet vara en rolig del av resandet. Det är det som stjälper!
Har hela dan gått och dragit på det, tagit fram väskan, lagt ner löparkläderna men stannat där. Funderat över vad jag kan tänkas behöva ha på mig men inte kommit längre. Snart är det tvärstop eftersom tåget går 5.10 imorrn och jag måste ha packat klart innan jag kryper ner under täcket och slår igen mina blå. Hjälp någon? :)

För alla er som ska springa/jogga Tjejmilen på söndag: I'll see you there!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Packa är visst det kul!!
Fast så har jag ju mer eller mindre bara packat inför resor o sånt så jag kan förstå dig.
Kram

Sara sa...

Lycka till!