måndag 13 april 2009

Återvänt hem efter många fina dagar hos mams&paps

Hela påskhelgen har jag njutit av vackert väder. Ja utom idag då när himlen grät för att jag skulle åka hem :) Har hunnit med två riktigt hårda träningspass med lillebror, många långpromenader i solskenet med mamma och pappa, en heldag hos farmor, födelsedagskalas hos kusinbarnet, vinkväll med tjejerna, fika på stan med flickorna, många middagar med familjen och mycket skratt, massa timmar av sol på altanen och nu är jag åter hemma i Sundsvall med nypåfylld energi.

Imorgon är det vägning (på rätta vågen) och mätning igen, nu är det ju bara några ynka få dagar kvar av vårt projekt Vi är vad vi äter! Kan stolt meddela att jag lyckades hålla fingrarna borta från allt vad godis kallas under hela påskhelgen. Är såå nöjd över detta beslut! Förmodligen kommer jag att njuta otroligt mycket av den första lilla godisbit jag äter efter detta projekt :)

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

nu kör vi upplopp hjärtat!! vi gasar lite lagom för att sedan spurta som fan!!!!!!!

Sofy sa...

Oj! det var himla bra gjort, men det är ju så, känner man inte för det så ska man inte fördärva den snygga raden av osockrade dagar! Sjukt impad!

jag har också startat upploppet idag, har låtit sådär två kilo smyga sig på under den här deppighetsperioden när löpnimngen inte riktigt fungerat som jag vill...men nu får det vara bra med det där glassätandet! Kram