tisdag 21 april 2009

Halvsegt med energi

Tjenamoss såhär på tisdagskvällen!
Jag ska snart packa ihop ögonen och vika ner mig i sängen men först ska jag bara...blogga. Det blev ingensomhelst träning idag. Ett skönt och välbehövligt frisörbesök var inbokat efter jobbet, sen pysslade jag ihop kvällens goda middag och när jag parkerade rumpan i soffan så somnade jag bums. Av någon anledning är jag jättetrött den här årstiden - varje år. Komatröttheten kommer ramlandes över mig och jag försöker bångstyrigt mota bort den. Kan tala om att det är lönlöst, det är bara att vika ner sig, somna och komma igen!

På tal om middagen så har jag ju hittat en magisk tidning: Matmagasinet. Idag blev det honungsmarinerade kycklingfiléer, sås, klyftpotatis och fetaostsallad.


Hos frissan bunkrade jag lite hårprodukter inför kommande 2 utlandssemestrar. Jag har väldigt tunt, sprött och skört hår som slits snabbt i för mycket solljus. Dessa produkter följde med mig hem. Den snygga neccesären fick jag som en bonus!


Den lilla runda burken innehåller hårinpackning som ska användas istället för balsam varje kväll. Sprayen ska användas på dagen för att skydda håret + en scarf såklart!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej!
Men vad roligt att du lämnade en kommentar så jag hittade till dig igen. SHIT vad du tränar Erika!! Wow jag är helimpad och glad för din skull att du hittat något du gillar. =)

Ikväll när barnen sover ska jag absolut sätta mig och läsa bloggen från början.

kram kram

Em Löfgren sa...

men hörru!!
en bild på frillan krävs!! =)