torsdag 30 april 2009

Löptur i solen

Tack snälla för alla kommentarer. Jag är min absolut största kritiker på gott och ont. Denna gång var det mest på ont, för jag vet ju att det hänt grejer. Jag blir bara så trött på mig själv att jag aldrig kan se konstruktivt på tex bilder, letar alltid fel osv...
Tack vare fin support från er så har jag bunkrat träningstankar och filosofier hela veckan för dagens utmaning; årets första barmarkspass! Jag var full av energi när jag mötte upp Anna vid Sidsjön. Vi hade siktet inställt på ett lugnt intervallpass, då hon inte tränat på länge och jag inte har sprungit på länge. Benen kändes otroligt lätta och det gick förvånansvärt snabbt att ta sig runt sjön, så helt plötsligt hade jag sprungit hela vändan - bara sådär! Under varv 2 körde vi lite mer intervallträning. Stannade till i en solglänta för att låta triceps, mage och ben jobba. Dips gjorde vi mot en parkbänk och medan Anna gjorde situps på bänken gjorde jag knäböj.
Efter lite drygt en timma skiljdes vi åt. Har nu ätit lunch och ska strax piffa till mig inför Valborgskvällen, som spenderas hos Anna och Christian. Det blir en riktigt mysig parmiddag med 8 av våra vänner.
Glada, svettiga och rufsiga
efter en solig joggingtur

Bonusbild: den snygga bikinin jag inhandlade igår!
Målbilden för mitt projekt kan man säga...

Inga kommentarer: