torsdag 23 april 2009

Big Baluns Coming up

Jag håller som bäst på att packa inför helgens BBC. Som det ser ut blir det två väskor. Träningsväskan är proppfull, så hur jag ska lyckas klämma ner lite mer sofistikerade kläder till lördagskvällen däri är för mig ett mysterium! Jag har ändå försökt ransonera bort många linnen och kört tänket "äh, det där tränar jag två pass i, jag ska liks bli svettig".
Shit vilken tröttperiod jag är inne i nu alltså, det är helt rubbat vad slut jag är på eftermiddagarna. Idag bunkrade jag 2 timmars sömn mellan 19-21. Det kan inte ens kallas powernap! Äh, det vänder väl snart...

Dammade av cykeln idag som jag tog mig till jobbet med. Rättelse: först cyklade jag ner till OKQ8 på däck tomma på luft. Det tog musten ur mig :) Fyllde på och sen var det ju piece of cake att cykla sista biten till jobbet. Nu är det vår! När cykeln är framme ur idet, då är det verkligen vår.

Mellan tvätten och packningen kollar jag löparsko-testet i Fitness Magazine samtidigt som jag kurerar uppkomna små röda illbattingar på vänsterarmen. Borde nog klämma in en dusch med tillhörande schamponering och balsamering innan sängen också, så jag slipper kliva upp 05:30 imorrn för att göra det. Direkt efter jobbet går tåget mot storstan så all packning och eventuella andra göromål måste ordnas ikväll!


Imorgon kommer fullständig rapport över projektet Vi är vad vi äter som avslutas med vikt och mått samt analysering av dessa 8 veckor. Stay tuned!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Uach ja, varför ska man alltid ta med sig så mycket?! Jag ser INTE fram emot att släpa runt på min stora väska. Plus "vanliga" väskan. och så måste ju datiorn med också... :)