torsdag 6 december 2007

This is me

Det var ingen kaxig Erika som klev ur sängen imorse. AJ! Musklerna har vilat sig i form eftersom jag hade möjlighet att öka på vikter igår men idag känns det precis överallt. Benen som formligen tog mig flygandes fram på löpbandet igår känns som två hårda ömmande timmerstockar idag och det gör ont i varenda del av hela kroppen. Jag spänner magen genom hela träningspasset så någonstans under fettet gömmer sig lite värkande muskler. Stretcha glömde jag helt bort så det kan vara en av anledningarna till dagens träningsvärk.
Well, det finns inget gott som inte har något ont med sig :)

Förresten, jag tror inte att jag har presenterat mig ordentligt. Hej! Erika heter jag och det är jag som är skribent här på min egna lilla privata, fram till nu anonyma, blogg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad kul att se dig! hejhej! :D

Em Löfgren sa...

tihi! visste jag redan! ;) hihi!!

Anonym sa...

Vad roligt med ett ansikte =) Följer dock inte ditt exempel.. Vi får se om jag törs en vacker dag..