söndag 30 december 2007

That's what friends are for

Tror ni inte att jag shoppade igår också? :) Jag och mamma gjorde oss en tur till stan eftersom min sparkling wine drog sin kos och när vi kom hem var kassarna fyllda med vin, smycken, vantar, behå och trosor. Kan man som snart 28-åring verkligen växa ur sin behå? :)
Det är ju inte direkt så att jag gått upp i vikt sen jag började träna...

Det regnade hela dagen igår så vi blev lata och hoppade promenaden. Pappa kom hem från jobb så vi åt och sen kom en hel drös med mina gamla vänner hit. Vi spelade "Race", "Galenpanna" och "Celebrity". Det gick åt rätt mycket vin, öl, ost, kex, vindruvor, chips, dip och godis för att klara 7 timmars spel. Inga nyttigheter här inte! Vi packade ihop gänget när klockan var 3 och då var det svårt att komma ner i varv och somna på en gång. Men när jag väl somnade så sov jag gott och vaknade inte förrän halv elva idag.

Tyvärr har allt det goda sitt slut och jag lämnar mitt älskade vackra föräldrarhem idag för vidare färd nordvästerut. Gör ett stopp hos en gammal vän och sover där innan jag tar bilen hem till svärföräldrarna. En veckas ledighet till, vilket jädra lyx!

Inga kommentarer: