torsdag 20 december 2007

Nedräkning

Om sexton timmar och tjugo minuter får jag jullov. Eller heter det julledighet när man jobbar kanske? Semester? Jaja, jag är ledig i hela 16 dagar åtminstone, det är allt som betyder något!
Har någon missat att den är efterlängtad - ledigheten alltså?

Ska försöka packa så bra som möjligt och få med mig favoritkläderna men det är en svår packning eftersom jag ska vara i civilisationen i 9 dagar och i obygden i 7 dagar. I civilisationen firar man ju, träffar man vänner från förr, går på krogen och måste då klä sig i anständiga kläder. I obygden packar man mascaran långt ner, kliver i understället och skoterskorna så snabbt det bara går och luktar öppen spis i en vecka. Typ. Fast det är underbart på båda ställena. Det är vad som gör mitt liv så härligt - det bästa av det allra bästa i två världar. Och bilder kommer, var så säkra :)

Har ätit västerbottenspaj här för det fanns både pajdeg och ost kvar sen i måndags. Till det vitlöksbröd och nu stinker man gotta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart det låter! Det är du vkerligen värd =) Hoppas att det blir ett fantaastisk jullov! God-Jul!

löpningseufori sa...

underbart! god jul önskar jag dej!