tisdag 18 december 2007

Matt

Ett täcke av trötthet föll över mig idag, någon glömde öppna mina ögon imorse och de förblev små glipor under dagen. Jag somnade rätt sött på soffan efter jobbet så det fick bli en sen middag. Bjöd mig själv på grillad kyckling med jasmineris och gurka. Yammie!

Iofs tycker jag att det är skönt att vara sådär trött ibland för då blir man så mycket piggare av bara en liten tupplur. Jag går inte omkring och tjurar direkt för att jag känner mig seg :)
Det har blivit ont om motion nu dessa två dagar. Ska promma imorrn efter jobbet och få nytt syre i lungorna. Trots detta har jag inte så mycket ångest över det för jag vet att jag kommer att få mycket motion under julledigheten - promenader, skidturer, pulkaåkning.. Åh, det är bara några dagar kvar nu till en 16 dagars lång ledighet. Det ska bli underbart och jag längtar redan!!

Tröttis...












Blev lite pyssel på kvällskvisten. Dessa hemmagjorda presentpåsar ska julgodiset ligga i, men med dubbla plastpåsar inuti för att kolan inte ska kladda av sig på pappret. Det kommer att sitta guldsnören upptill också + ett kort såklart men det blir först när allt är färdigförpackat. Pyssel är roligt!

Inga kommentarer: