onsdag 24 september 2008

Onsdag: Bättre upp!

När man haft en dålig dag kan det ju bara bli bättre, eller hur?
Satt med bästa vännen hela förmiddagen för att se en annan avdelnings arbetssätt. Det var otroligt intressant och lärorikt och defintivt något jag kommer att ha användning av i min yrkesroll i framtiden (vilket naturligtvis var ett av de syften till varför jag spenderade två halvdagar på Bolagsavdelningen). Så roligt också att få äran att jobba med sin bästa vän, det är få förunnat.

Fick även förfrågan idag om att ta mig an två helt nya kunder! Ingen dag är den andra lik :)

Efter jobbet mötte jag upp Carina för ett gympass på Jocks. Det var härligt och tungt och roligt!

Total träningstid: 60 min
Cardio: Cykel 10 min 2,7 km
Styrketräning: Bicpes: hantelcurl 6 kg 3*10, skivstångscurl 12 kg 3*10, Triceps: hantelpress bakom huvud 6 kg 3*10, pushdown 22,5 kg 3*10, Axlar: 4 kg 1*10, 3 kg 2*10, skivstång 3*10 10,5 kg

Tyvärr gör det fortfarande ont i ryggen så jag har väl i princip bestämt mig för att avstå morgondagens fotbollsturnering och agera supporter istället. Man vill ju inte missa när Öhrlings lag vinner :)

Glömde ju bort roliga kommentaren jag/vi fick av en kille jag nog bara sett någon gång på gymmet.
"Vad imponerad jag blir av er teknik, det syns att ni tränar mycket."
...eh, tack?
"Ja, det börjar...synas liksom."

Svårt att ta på allvar men roligt sagt, eftersom han inte vet om min kroppsbyggnad funnits där för alltid eller om det kommit av träningen. Hoho, kul var det i alla fall!

1 kommentar:

Sofy sa...

hi, hi!

Det bästa är att mina vänner träningsdatear. fatta vilken farlig trio vi blir när jag besöker er i norr! wohooo!!!

hi, hi..orverifieringen är muclh...som i muclher! det är ett sign!