torsdag 25 september 2008

Torsdag: Det går snabbt att få mycket gjort

Har gjort:

[X] Avbokat fotbollsmatchen till förmån för uppladdning inför söndagen
[X] Fått massage (och därav avbokningen av ovanstående) för att fixa ryggen inför söndagen
[X] Tagit en ljuvlig promenad hem från stan
[X] Dammsugit och plockan undan här hemma
[X] Avbeställt alla jädrans nyhetsbrev som trilskas med att ramla in i inkorgen till mailen. H&M, Boardstore, Junkyard, Ticnet, Bengt-Martins, you name it - jag får dem. Vill jag ha info söker jag upp den själv!

Att göra:
[-] Handla middag
[-] Äta middag
[-] Vila ryggen med en vetevärmare
[-] Njuta av denna vackra torsdag

3 kommentarer:

Susanna sa...

Åh massage, jag vill också!

Och du, lycka till på söndag, hoppas du får en underbar dag!

Felicitas sa...

Sötis! Det är någon (spam) som har tagit kontrollen över din gamla blogg och som skriver en massa SKIT och reklam på engelska. Tänkte att du ville veta.
Kram på sig! :)

Sara sa...

Tack så mycket! Det känns faktiskt jättebra, tror du förstår vad jag menar :OD.