torsdag 4 september 2008

Torsdag: Givande dag

Är det mycket sömn eller tidig morgonträning som får mig att vara pigg hela arbetsdagen? Eller är det möjligtvis kombinationen av de båda som blir en perfekt start på dagen? För jag känner mig outtömlig på energi och är kunskapstörstande som inte liknar något. Att jag hittat mitt drömjobb bidrar nog mycket till energin! Ben/rumpaträningen imorse var jätteskön, svettig och krävande - precis som ett perfekt träningspass ska vara. Jag har hittat min rytm på cykeln nu ochsnart är jag nog redo för ett riktigt spinningpass.

Total träningstid: 45 min
Cardio: 10 min cykel 2,5 km
Styrketräning: Benpress: 3*10 60 kg, lårcurl: 3*10 25 kg, insida lår: 3*10 40 kg utsida lår: 3*10 40 kg, utfall med skivstång: 3*10, Situps variation 50 st + planka

Det har hänt mycket på jobbet också, först kundbesök några mil från stan precis vid vattnet. Sen lunch och "lära känna" två kollegor och nu på eftermiddagenhar jag börjat på mitt första bokslut. Efter kundbesöket var jag helt såld och kommer nu på allvar börja leta sommarstuga i inlandet. Ja, vid vatten alltså :)

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag har ju helt glömt bort att byta länken till dig och att uppdatera mitt rss-flöde... Men nu har jag hittat rätt igen, det känns bra!! :D

Anonym sa...

Ja ett jobb man trivs med är superviktigt. Vad inte om du har skrivit det men i så fall har jag missat det... Vad är det för jobb?

Kram