onsdag 17 september 2008

Onsdag forts: Good news!

Jag har ju helt glömt bort att berätta två förtjusande nyheter!

1. Jag får äran att vara gudmor/fadder till älskade lille Einar som min finaste vän Ida och bästaste Thomas fick i juli. Han döps den 8 november, därefter kommer jag vara stolt som en hönsmamma och omhulda honom med kärlek och massor av presenter år efter år. Vilken ära! Det är mitt allra första gudbarn och gissa om jag är lite mallig :)

2. Resan är bokad och spikad! Ja det var ju iofs ett tag sen men jag har teflonhjärna och glömt att berätta bara. Underbart ska det bli, långt kvar är det med Rethymnon blev det och mamsen är mitt fina sällskap för en veckas sol och bad i Grekland nästa år. MYS!

2 kommentarer:

Lilla my sa...

Halloj, trevligt senast! Tänkte ge mig upp på södra och springa i helgen, känna in spåren lite, så jag är redo för vår träningsdejt ;) Kan hända att jag har på mig min nya löpmössa (kondom) när vi ses. Om du vill förbereda dig mentalt inför mössan kan du kika in hos mig... den är SKÖN kan jag lova! Hoppas du lyckas bekämpa förkylningen!!

Kram C

Anonym sa...

Hej! Såg att du skrivit till mig på min blogg, har ingen dator för tillfället så jag såg det först nu :P Roligt att hitta folk som bor nära :) Vart tränar du någonstans? /Jenny