tisdag 23 september 2008

Tisdag: En dipp...

Precis vad jag haft idag. En liten dipp.
Hade utmärkt sällskap i spåret från toppen på Södra till liften. Orken tröt både en och två gånger, irritationen över misslyckandet tog överhanden och jag kanske inte var det bästa sällskapet.. Det sätter liksom en käpp rätt över uppladdningen inför söndagen. Trots att jag sprang mest hela vägen, gick när lungorna höll på att sprängas och benen tog emot.
Vad är väl en bal på slottet?

Imorrn blir det troligen ett gympass på Jocks med nyfunna Carina. Tror det får bli överkroppen som ska jobba, det är liksom så...roligt!!!

Ska kika in hos er nu innan jag bäddar ner mig i sängen med vetevärmaren mot ryggen. Snälla håll tummarna att jag inte är på väg mot ett ryggskott nu igen.

Imorrn ska inlägget vara 100 ggr muntrare än dagens :)

3 kommentarer:

Lilla my sa...

Inte vara så hård mot sig själv, ta dagen/passet för vad dagsformen erbjuder... Det kommer att gå tokbra på söndag om du bara ger dig den på det! Överkropp imorgon blir toppen!

Anonym sa...

Hej Erika!
Åh vad glad jag blev att du kommenterade i min blogg!! Din gamla blogg finns ju inte längre. Har sökt och sökt på google för att hitta din nya blogg (antog att du startat en ny). Satt faktiskt igår och sökte som en tok. Så får jag en kommentar av dig idag - superkul!!

Angående Markus...igår när vi båda var i lite panik så kunde vi inte komma på någon vi kände i Sundsvall. Idag så kom vi på flera andra alternativ, tex ni =) Tror man inte tänker helt klart när man är i "panik"-situationer.

Skulle vara roligt att ses något snar igen. Nästa gång vi är tillsammans i S-vall hör vi av oss. En kaffe och en massa surr vore ju väldans trevligt.

Kul att läsa att du är så aktiv med din träning. Du är superduktig!! Tänk om jag också hade samma motivation och lust.

Kram så länge!
/Sofia

Sofy sa...

Hej babe! Dagsform är dagsform, din normala form en annan. med bra mat, rätt tänk och taggtråpd mellan tänderna fixar du söndagen kanon. Övewrkropp på gymet...åh, jag dreglar! Vill också hinna sånt kul!!!