söndag 7 september 2008

Söndag: Akut ryggskott

Vad hände igår egentligen? Var det efterdyningar från ett hårt torsdagspass och bieffekt av ett spinningpass som tog knäcken på ryggen? Knaprade värktabletter hela eftermiddagen/kvällen igår och ställde in en resa för att slippa sitta och nöta ryggstöd i bil 2 timmar - det kändes inte som det allra bäst alternativet då fosterställning var det lämpligaste läget för ryggen innan Ipren satte in. Jag låg i soffan hela kvällen och kurerade mig vilket verkar ha gjort susen. Imorse var ryggen som ny (nästan i alla fall), lite krum och har känningar när jag sitter, rör mig eller försöker böja mig framåt. Skumt...

Sov länge länge idag, åt gofrukost och tog mig ner på stan för att byta en kofta till en annan på H&M. Har tagit en promenad på eftermiddagen, ätit söndags-tacos och tvättat. Nu blir det P.S I love you i soffan med lite karra.




1 kommentar:

Sofy sa...

Sweet sunday! Förutom ryggvärken då, Koftjakt är svårt, jag är mitt i den man har gett upp för stunden. Går det bra på nya jobbet!!??

Kram