lördag 17 maj 2008

Lördag: Annorlunda

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Definitivt inte idag. Därmed inte sagt att det blev till det sämre men jag missade träningstimmarna på förmiddagen som jag planerat för.
Har ju haft en "bomullsvecka" med tjockt huvud och konstant trötthet vilket förmodligen hävdes totalt iom. att jag sov 11 timmar inatt. 11 timmar! Det är ju hur många timmar som helst. Typ 11 :) Missade därför spinningen kl 11 och tog istället en skön långfrukost med hjärtat. Eftermiddagen spenderade jag med Tessan, ett välbehövligt umgänge. Hon ger mig verkligen så mycket energi och är så härlig att umgås med. Känns som att vi känt varandra jättelänge trots att det bara är drygt ett år. Älskar att umgås med människor som är lättsamma, snälla och roliga som hon!! Fick även mysa lite med Ozzy, Tessans föräldrars lilla dvärgpincher. Han är sååå söt! och busig! Vi fikade iaf thé och ett gott mellanmål gjort på bär och en slags havregrynsblandning ovanpå som stått i ugnen ett tag. Mums! Sen gjorde vi Duka, IKEA och Maxi. Skulle egentligen bara ha ett duschdraperi på IKEA men kom hem 378 kronor fattigare. Vad sägs om:
* Duschdraperi
* Två gerbera med tillhörande krukor som ställts på bron
* Servetter
* Vit borslöpare
* Klips att sätta ihop påsar med
* Ugnsformar
* Bakform

Köpte även lite mat på Maxi, där finns ett större sortiment än på vår lilla favorit-ICA.
Har fixat lite sen jag kom hem och ska pyssla vidare.


















Nygjord hemmagjord müsli
Det blir sen middag här idag men det gör inget. På något sätt, troligen pga den stora sömndosen John Blund gav mig i natt, så har jag massor av energi och ska ta vara på den nu! Upp med nytt duschdraperi, hänga tvätt och laga mat står först på schemat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dina fina ord...ska verkligen suga åt mig !!! Kram