fredag 22 februari 2008

Andas fjäll-luft

Det är sant, dagen är kommen. Jag och hjärtat är äntligen lediga tillsammans i detta vackra vintriga landskap. I stan är det vårfeeling (I love) och här är det vinter (I like) vilket innebär mycket skidåkning och nytt syre i lungorna. Vi kom upp jättetidigt idag eftersom jag alltid slutar efter lunch på fredagar och sambon har varit sjuk, så vi har hunnit massor på eftermiddagen. Har just sett lite av "Tredje vågen" men ska nog välja sängen framför fåtöljen nu, ögonen är tunga tunga.

Kort fråga, har det inte gått att kommentera på min blogg för att jag la in den där "spamfunktionen" när man måste fylla i en massa bokstäver innan man går vidare, eller är det jag som är jättetrög och inte fattar att ni som läser inte kommenterar? :)

Hoppas ni har haft en skön fredagkväll där ute och att ni njuter av helgen som kommer!

2 kommentarer:

House Of .... sa...

testar att kommentera...

Slow-Eva sa...

Vad härligt med vinter! Hos mig är vi inte i närheten.