torsdag 21 februari 2008

Försvunnen

Var har din blogg tagit vägen Carolina? Någon annan än jag som inte kommer in? Sakna....

Idag blev det vilodag, behövde kramas och mysa med sambon som varit sjuk i nästan två veckor nu. Han är på bättringsvägen nu så det känns skönt! En whiskey innan läggdax igår verkar ha gjort susen... Annars är jag väldigt trött fortfarande, somnade i soffan innan middagen och det var stört omöjligt att vakna till efteråt. Jag behöver verkligen lite ledighet nu. All träning och frisk luft borde göra susen men när jag inte har haft en ordentlig sovmorgon på två veckor så tar det ut sin rätt - med all rätt :)
I övrigt tycker jag livet känns helt fantastiskt just nu, många fina mål att se fram emot, kärleken spirar och jag är som nyförälskad igen, har underbara vänner som får mig att må som en prinsessa och min familj som betyder allt för mig får jag träffa alldeles snart. Våren är på intåg och träningen går finemang. Har inte mycket mer att önska än att ett nytt jobb ramlar över mig (!?), alternativt att jag får det drömjobb jag sökt :)


Kontentan blir väl att trots tröttheten så har jag en sådan glädjeenergi i kroppen som jag inte vet vart jag ska göra av

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är tillbaka igen, stängde ner min blogg. menn u är jag back on track. länkade till dig om det är ok?