fredag 8 februari 2008

Som upplagt för walk

Idag har solen lyst på oss Sundsvallsbor. Soltörstande som jag är valde jag att ta på mig träningsskorna och bege mig ut på en runda efter jobbet när solen stod som högst på himlen. Jga behövde endast en kortärmad t-shirt under skaljackan, så pass varmt är det ute och så varm blir jag när jag går. Bytte miljö också, jag blir lätt trött på att gå på samma gatstenar, passera samma hus och veta exakt vart jag kommer att befinna mig runt nästa gathörn. Att byta runda ger lite mer variation i både miljö och tankesätt vilket är skönt.

Har haft en jättemysig kväll med fröken Emilia, vi åt kyckling med grönsaker och cashewnötter och fruktsallad till efterrätt. Jordgubbarna smakade inte så mycket så imorgon ska jag lägga dem i en limelag innan jag har ner dem i salladen. Det blev en blandning av melon, clementiner, vindruvor, physalis, jordgubbar och passionsfrukt. Läskande gott!

Nu har jag ett stort projekt framför mig och hoppas att det kommer att leda till något bra. God natt och sov gott!

Inga kommentarer: