tisdag 12 februari 2008

Tacksamhet

Har spenderat den senaste timman med vetekudden på benen och den värmer så skönt! Har jag ont i magen eller är extra frusen så åker den in i micron några minuter och vips så är jag varm igen.

Nu är frysen full av lamm - 12 kg för att vara exakt. Vi köpte det av några sambon känner och lammen är endast uppfödd på bra föda så det känns tryggt. Gissa om jag kommer kunna göra egna cevapcici, köfte, grilla lammfilé och lamm med potatis- aubergine- och citronlåda. Lamm är såå gott!!!

Tog en powerwalk hem från jobbet och kommer göra samma imorrn. På det viset får benhinnorna vila från löpningen så gör jag ett nytt försök på torsdag. Håller fortfarande tummarna att etappen blir av på lördag, ni kan väl göra samma åt mig? :)

Bestämde mig tidigare efter att ha mailat med Sofy att haka på







Var inte säker på boendet men nu är det fixat, hjärtats syster med familj bor i hufvudstan så det passar ju utmärkt. Nu jädrar gäller det att slipa formen så kroppen orkar 7 pass på två dagar. Skoj ska det bli! Vilket år 2008 kommer att bli, jag har verkligen så många projekt att genomföra och mål att jobba mot att jag blir alldeles lyrisk bara jag tänker på det.

4 kommentarer:

Puma sa...

Ja visst ska blogger boot camp bli kul!!

Apropå sträckor - springer man i rätt fart kan man nog springa hur långt som helst! Enda krämpan just nu är skavsåret jag fått från min sport-bh... :-)

Anonym sa...

boot camp verkar verkligen bli superroligt! :D

Anonym sa...

Härligt med vetekudde, måste skaffa en sådan för de är verkligen underbara!

Em Löfgren sa...

åhh!! så du kommer!? guuuuuuud vad roligt!!! =)