måndag 18 februari 2008

Bottenlös

Otroligt hur kroppen fungerar egentligen… I lördags när jag gjorde av med mer energi är vanligt, då var jag knappt hungrig alls. Jag försökte tillföra kroppen energi men den svarade inte speciellt bra så jag la ner det försöket. Igår fordrade jag extra mycket vätska, dels pga av festen i lördagskväll men även pga kraftansträngningen jag gjorde på dan i lördags. Idag är jag helt bottenlös. Jag äter, äter och åter äter men känner mig fortfarande lika hungrig strax efteråt. Såhär har min dag sett ut so far för att ni ska förstå hur jag jag har det:

Frukost: ½ dl gröt med mjölk och sylt, ½ ägg
Mellis: 1 lingongrova med ost och tomat, en kopp rött thé och 1 dl provivadryck, 10 cashewnötter
Lunch: Bondomelett majs, sallad, melonskivor, vatten
Mellis: Fruktsallad på apelsin, blodapelsin, physalis och jordgubbar, 1 sportknäcke

Ska iväg och träna snart så egentligen vill mig kropp ha ännu mer mat men jisses, någonstans måste jag hejda mig själv :)

Inga kommentarer: