tisdag 19 februari 2008

Frånvarande

Den här veckan har jag knappt tid att blogga alls. Sambons föräldrar är här, hans mamma fyller 60 år så vi firar henne storstilat med att umgås, surra och äta god mat.
La ändå in ett träningspass både igår och idag (man måste prioritera rätt saker...) enligt följande:

Måndag
Uppvärmning: Stairmaster 10 min fettförbränning
Styrkepass: Benböj 2*15 st fri vikt 13,6 kg + 2*15 st skivstång 12,5 kg, Utfallsgång 3*20 st skivstång 12,5 kg, ljushopp med skivstång 2*15 st 12,5 kg, vadpress 2*20 st 30/40 kg, bencurl 2*15 st 20 kg, rygglyft 2*15, Magplankor

Delvägningen visade +-0 på vågen. Kombinationen av ökade vikter på styrkepassen med en kolhydratrik kost gör att jag knappast rasar i vikt. Känns ändå bra att jag inte gått upp. Är ändå nyfiken på vad mitt nya projekt ger... Den som lever får se...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, och jag hoppas vi som läser få ta del av nya projektet cokså, hihi :)