onsdag 20 februari 2008

Vår i luften

Det är bara 20 februari, jag bor i södra Norrland och ändå har stan vårväder. Är det inte underbart så säg!! Idag noterade vi 8 grader så naturligtvis blev det en promenad efter jobbets slut. Solen stod lågt på den blå himlen, jag slapp bli koldioxidförgiftad (som man mer eller mindre blir av att promma i stan :) och fick andas lantluft. Nu har jag precis druckit lite nyponsoppa och ätit ett ägg. Hela dagen har gått åt till att försöka hålla ögonen öppna så jag ska lägga mig på hela ryggen i soffan och läsa nyinköpta "Hennes" och kanske försöka sova en stund.
Snart har jag semester, gissa om jag längtar... Sambon har varit sjuk i snart två veckor så för honom kommer ledigheten inte att kännas lika efterlängtad men för mig som jobbat är det mer välkommet. Hoppas hjärtat blir frisk snart bara. Jag måste vara något av en steel woman eftersom jag klarat mig från alla bacilusker *peppar peppar*

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

ja visst är det härligt med vår! fast den är väldans tidig i år!! toksugen man blir på att shoppa vårskor och vårjacka ju!! =)