onsdag 13 februari 2008

Nytt hopp

Det verkar sannerligen som att etappen blir av på lördag. Weeeiii!!
Tyvärr har min vapendragare en förkylning på intåg i kroppen så det kan bli ett "ensamlopp" för mig. Eller ensamlopp, vi är nog ett helt gäng tappra riddare som ska halka omkring på isen :) För jag gissar att skidåkningen hamnar på isen eftersom det är snöbrist så det skriker om det...

Annars är jag på G att boka tågbiljetter till Blogger Boot Camp. Frågan är när sjutton jag ska boka hem mig på söndagen. Det går ett tåg kl 20:00 men då är jag hemma 23:30, är inte det sent så säg? Är rädd att jag är så död på måndag morgon efter 7 träningspass och en lång tågresa att jag inte ens tar mig ur sängen :) Får se vad det blir, skönt att det är spikat i alla fall..

Promm efter jobbet idag i blåsten, hoppas solen tittar fram mellan molnen och värmer mina kinder. Gulaschsoppa till lunch i mässen - smaskens!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske är hög på all träning så att du flyger upp ur sängen!

Silverscreen sa...

Yes, vi ses i stockholm! Ska bli så himla roligt, träna och träffa folk. Kan det bli bättre? =)