torsdag 28 februari 2008

Farligt farligt, men härligt härligt

Hela dagen har jag längtansfullt tittat ut genom fönstret och sett solen , den vackra blå himlen och hållt koll på hur temperaturen stigit till behagliga plusgrader. Flexade ut en halvtimma tidigare, åkte hem och svidade om till prommkläder och begav mig av.












Oj, det var lättare sagt än gjort kan jag säga. I helgen såg vädret tydligen ut såhär: först regnade det, sen snöade det, sen regnade det lite igen och sen frös det på. Då kan ni gissa underlaget. IS! Jag fick liksom småspring/skutt/hoppa mellan knölarna på vägen, passa mig för förrädiska vägar där snö låg på isen och gissa att de bara fläckarna på asfalten inte var blankis. Men jag tog mig runt och det med ett leende på läpparna, för sol i kombination med pulshöjande aktivitet är själavård för mig.










I Sundsvall är det inte vår än...

Inväntar P för lite middag men det lär nog dröja ännu en timma så jag ska sysselsätta mig med att köpa lite böcker på Adlibris.

Inga kommentarer: