fredag 27 mars 2009

Even better Friday

Så så!! Om jag inte kollat helt fel i almanackan så är det TGIF idag…Inatt har jag tydligen sovit knöligt för nacken på höger sida är alldeles stel och det drar neråt skuldran. Hoppas det släpper under dagen! Såhär efter morgonens pass är jag lite skakis i armarna och känner verkligen att jag lever, på ett fint sätt. Jag känner att formen är på gång!


Morgonens pass 50 min

Bröstpress hantlar 4 * 6 10 kg
Bröstflies hantlar 4 * 6 8 kg
Triceps hantel 4 * 6 10 kg
Pushdown triceps maskin 4 * 6 30 kg
Rodd med skivstång 4 * 6 20 kg
Rodd i maskin 4 * 6 30 kg
Rygglyft 30 st
Fredagskvällen har jag spenderat hos Joumana med bästa tjejerna. Vi åt libanesisk mat, surrade och myste med lilla Maya som nyss blivit 4 månader. Hon är så go! Det är så härligt att umgås med mina fina vänner!

Tabouleh, hummus, aubergineröra,
fetaostknyten och fyllda kronärtskockor.
Superkocken gjorde det igen :)

Som vanligt på fredagar så tar jag helg från allt vad träning med hantlar och andra träningsmaskiner heter och kopplar av med kärlek och mys. Och förmodligen långa promenader eller skidturer. Men helg är det och jag tror till och med att vi pyser från stan tidigt i morrn bitti så det blir inte ens sovmorgon. Men lika glad är jag för det!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vad härligt att känna att formen är på g! Jag går fortfarande och väntar på min :) Men det är ju som tur är ett tag kvar innan den MÅSTE infinna sig!

Hoppas du får en superhelg, kram!

Anonym sa...

Guuud vad avis jag äääääär!! Vill oxå ha Joumanas mat! Har du ingen bild på lilla Maya som du kan lägga ut? Är så nyfiken på henne. Vem är hon lik? HAr hon mörkt eller ljust hår? Blo, gröna eller bruna ögon? Tell meeeee! :) Puss