tisdag 10 mars 2009

Träningsvärk from hell

Jahaja, vad hände med dagens pass då? Eh, pinsamt erkännande: det blev inställt!
Väskan var packad, hjärnan var redo men definitivt inte kroppen. Det hade inte blivit något bra av det alls om jag gästat gymmet. Det hade förmodligen blivit kattskit och skrumpen min hela kvällen. Mina ben är tokstumma, mina armar är relativt svåra att räta ut och har även en konstig träningsvärk i revbensområdet. Kan det vara från situpsen månne? :)

Well, jag njuter av värken idag - laddar om till imorgon och kör ett stenhårt morgonpass istället. Allt har sin tid, just nu har träningsvärken sin hihi.

Såhär kan jag inte ens göra
utan träningsvärk, hahahaha!

3 kommentarer:

Mia S sa...

Så blir det ibland! Du får väl trösta dig med att du måste ha gjort ett riktigt bra pass för att få så mycket tränignsvärk :-) Ha det gott och vila skönt!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Du kan få låna min rullstol som jag hittade förra veckan om du vill :)

Em Löfgren sa...

ibland bör man vila! samla nya tag! =)
gått bra idag har jag hört rapporter om!! ;)
PS U got mail! =)