söndag 29 mars 2009

Måndag - fredag, måndag - fredag... Veckorna rullar i ett högt tempo och helgerna känns endast som ett kortare mellanspel. En dag till och jag skulle vara jättenöjd! Fick till en fin träningsvecka och presterade bra tycker jag. Det är mycket vikt som läggs på nu, mycket mer än jag tidigare pallat. Kanske är formen på G? Det känns så!!

Träning vecka 13
Måndag: 50 min biceps/ben/magepass
Tisdag: 80 min promenad 8 km
Onsdag: 60 min axlar/rumpa/magepass
Torsdag: 30 min konditionsträning + 30 min styrkepass biceps/mage
Fredag: 50 min bröst/triceps/ryggpass
Lördag: 60 min promenad
Söndag: 60 min promenad

Totalt: 420 minuter (7 timmar)

Imorgon river jag i. Förmodar och antar att vågen inte kommer att visa någon förändring alls, det är vad magkänslan säger och vad vågen visat tidigare i veckan. Jag lägger därmed i en lite högre växel, skär ner på kolhydraterna och snackar allvar med kroppen. Det blir en intressant vecka med många härliga träningspass och massor av goda middagsidéer som väntar på att bli tillagade!



Medan de andra frossade lät
jag mina käkar vila :)

2 kommentarer:

SARA!!! sa...

kör på nu - grymt med resultaten du gör på hantlarna!!!!

Em Löfgren sa...

skitbra vecka!! och nu väntar ännu en!! Nu kör vi Erika!!!