tisdag 31 mars 2009

Styrketräning - min nya drog?

Det sägs att man ersätter ett beroende med ett annat. Kan det vara så att jag ersatt mitt sockerberoende med styrketräning? Kanske inte direkt... men ju mer jag tränar, desto mer längtar jag efter nästa pass. Tack vare Susanna så hittade jag hit och där har jag hämtat massor av inspiration till morgondagens axelpass. Packar ner morgondagens pass tillsammans med massor av motivation och inspiration. Wednesday mornings I'm in love!

Längtar efter att ge mig ut och springa på barmark! Jag ska investera i ett par bra löpardojjor (helst från Löplabbet om jag lyckas ta mig dit på BBC-helgen) och hålla tummarna att benhinnorna inte strejkar och sviker mig.



Total lycka att fixat 1 mil
på Tjejmilen!


Pain is so close to pleasure - ett bra citat som ofta beskriver vad jag känner när mjölksyran inträder!

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

tränings är värdlens bästa beroende! haha så länge man har koll på "intaget" vill säga ;)

älskade citatet!! det ska jag ha i huvudet imorgon när jag springer =)

Sofy sa...

Bästaste tjejen!!!