fredag 13 mars 2009

Fredagsträning

Imorse var det rent vidrigt (som Emelie sa i sitt fina sms) att ta sig ur sängen.
Första tanken:
”Orkar jag verkligen?”
Andra tanken:
”Men ställ inte klockan på 05:45 för att sen vela om du ska upp!!!”
Då klev jag upp J

Det blev ett renodlat styrkepass utan kondition som uppvärmning.
Bröstpress 3*10 7,5 kg hantlar
Bröstflies 3*10 6 kg hantlar
Bröstpress i maskin 3*10 10 kg
Tricepspress med viktplatta
Triceps pushdown i maskin 1*10 30 kg + 2*10 25 kg
Rodd med skivstång 3*10 30 kg
Ryggresningar 50 st

Helgen bjuder inte på ett enda träningspass men veckan bjöd ju på 5 st så jag tar välförtjänt vila!

Förresten, biofilmen Män som hatar kvinnor var riktigt bra! Popcornen smakade utmärkt. Magen gnällde lite efteråt… Popcorn och vitt bröd sätts upp på listan över ”det här ska jag inte äta för då mår magen dåligt”. Det är skönt att kunna ta reda på varför det blir som det blir ibland!!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

hahaha så uttrycker jag mig väl aldrig? ;) hehe!

snyggt jobbat vännen!! härligt =)