måndag 30 mars 2009

Måndag hela dan

Imorse var jag grinig. Riktigt cranky. Förmodligen PMS och galna hormoner i omlopp men det hjälper inte. Grinig var jag!

Trots att jag vaknade på svindåligt humör så åkte jag ändå ner på gymmet för är det något som får mig på gott humör så är det min älskade träning! Väl där var den surmulna minen som bortblåst och allt jävlaranamma kom ramlandes över mig!

Morgonens pass 60 min

Uppvärmning 5 min
Bicepscurl 4 * 6 11 kg hantlar
Hammercurl 4 * 6 9 kg hantlar
Armhävningar 50 st
Benböj i smithmaskin 1 * 6 60 kg, 3 * 6 65 kg
Benspark 4 * 6 40 kg
Bencurl 4 * 6 40 kg
Tåhävningar 30 st

Jag märker att det tar mer tid att styrketräna nu. Det är många tankar; vilka vikter ska jag köra? Har jag rätt teknik nu när det är bra mycket tyngre? Ska jag hålla mig till 6 repetitioner eller ska jag fortsätta med mina små ”gnuggisar” efter avslutat set? Därför är det så skönt att vi är två som hjälper varandra på morgonen, peppar, tjoar och får det där fina drivet i kroppen.

Denna vecka är planen att testa åtminstone ett nytt pass. Gold’s har hälsovecka och massor av nya inspirerande pass går att boka!

Och ja, det hade inte rört sig en millimeter på vågen. Hrmpf. Jaja, jag stretar vidare i jakten på den perfekta kroppen :)

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

men härligt raring!!!!! du blir stark ju!! tjoho! nu ska vu lyfta max =) =)

Sofy sa...

Wow vilken serie! Du utmanar pinglan! Kram