tisdag 29 januari 2008

Bristen gör mig galen

Är inte det här en träningsblogg? Jo det är det och då kan man ju undra vart sjutton promenaderna, styrketräningen, längdskidåkningen, löpningen och pilatespassen tagit vägen? De kommer! Jag har varit så upptagen att jag inte lyckats klämma in passen och när jag väl hade chansen snöade jag inne. Nu när jag är hemma så hade det väl varit toppen om jag hade betat av ett eller två pass på Friskis men se ryggen/nacken ställer till det rejält och jag kan faktiskt inte motivera mig till att lyfta tyngder med en vänster sida som stretar emot när jag vrider huvudet mer än 15 grader.

Här blev det hemmagjorda köttbullar med ugnspotatis, grönsaker och en yoghurtsås till middag, slurp! Hade i extra mycket persilja, favoritkryddan. Mmmm...

Imorgon ska vi på SPA och bubbla i poolen, jag tror det gör susen för nacken och ryggen så jag är redo för pass till veckoslutet. Det blir också ett restaurangbesök med grillmeny som slutet på kvällen vilket jag ser fram emot. Dock är det av en tråkig anledning, att en bra och nära kollega ska sluta. Men men, that's life.
Nu ska jag och hjärtegrynet umgås lite, har ju knappt sett skymten av honom på länge. Längtat längtat..

1 kommentar:

anonimotorittese sa...

MENS SANA IN CORPORE SANO